Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Rob Dieleman - WaarBenJij.nu Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Rob Dieleman - WaarBenJij.nu

Frankfurt

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

28 November 2014 | Duitsland, Frankfurt am Main

Na een emotioneel afscheid van de moeders, vertrokken we onder leiding van de vaders vrijdagmiddag naar ons hotel in Frankfurt. In Duitsland brengen we onze laatste nacht dit jaar op Europese bodem door. Zaterdagochtend vertrekt het toestel van Lufthansa naar Vancouver, waar we nog een aantal uren moeten volmaken. Daarna begint het echte Amerikaanse avontuur met het uitstappen in San Francisco.
Dan volgt nu een beknopte beschrijving van de af te leggen reis:
We beginnen dus in San Francisco aan de westkust om vervolgens met onze gehuurde camper door Yosemite National Park en Death Valley te rijden en ons geluk te beproeven in Las Vegas. De Texanen zijn de volgende gelukkigen die ons mogen verwelkomen nadat we natuurlijk de Grote Kloof ook aangedaan hebben. Via onder andere Jackson, Memphis, Nashville, Knoxville, Washington, Baltimore en Philadelphia eindigt de grote roadtrip op 24 december in het dorpje New York. Daar moeten we ons nog tien dagen vervelen totdat op 4 januari de vliegmachine weer landt in Frankfurt. De stimmung begint er al goed in te komen met een aantal Duitse pilsjes, allemaal in afwachting van het grote avontuur wat zaterdagochtend echt van start gaat. Wij hebben er in ieder geval onmundig veel zin in. Tot volgend jaar!

• 28 November 2014 - 20:19

Lucie:

Giel en Rob
    Wey winsse uch un gooy reis en un supervakantie!
    Geniet der van!
    Groetjes Angelo en Lucie

• 28 November 2014 - 20:53

Chantal :

Heel veel plezier en een goede reis!

Groetjes Rob en Chantal Rik en Bas

• 28 November 2014 - 21:47

Liesanne:

Heren,

Haha de reis beginnen zonder een pilsje kan inderdaad niet.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes!!

• 28 November 2014 - 23:38

Ron En Renee:

heel veel plezier!
    Zie de avonturen wel verschijnen.

Gr,
    Ron en Renee

• 29 November 2014 - 00:01

Carlijn:

Enjoy mannen!

• 29 November 2014 - 00:59

Anouk:

ik wens jullie een goede reis en kei veel plezier met jullie onvergetelijke reis!!! Enjoy!!

• 29 November 2014 - 12:14

Bart :

Amuseer ug

• 29 November 2014 - 14:04

Shari En Keny:

Heel veel plezier in AMERICA!
    Maak er een super leuke vakantie van!
    We zien jullie weer in 2015 ;)
    En de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Doeiii groetjes Shari en Keny

• 29 November 2014 - 18:27

Bakie:

Geniet er van verkes!

• 29 November 2014 - 22:23

Wies Duerink:

Ha Rob en Giel.
    Hele goeie vakantie gewenst.
    Rob, we drinken momenteel een glas wijn bij je ouders en hebben al op jullie reis geproost!!

• 29 November 2014 - 22:23

Wies Duerink:

Ha Rob en Giel.
    Hele goeie vakantie gewenst.